Rahan palautus

Lue rahanpalautusehdot osoitteessa: https://account.playpass.eu/blockfest/terms

Kirjaudu Playpass-sivulle osoitteessa: https://account.playpass.eu/blockfest/login

EN LÖYDÄ PALAUTUSTA TILILTÄNI, MITEN TOIMIN?

Verkossa tehdyt lataukset on palautettu Checkout Finlandin toimesta. Palautus on tehty sille maksuvälineelle, jota käytit latausta tehdessäsi. Esimerkiksi luottokortilla tehdyt lataukset palautuvat luottokortillesi – joko alkuperäisen maksun hyvityksenä tai seuraavassa luottolaskussa. Tarkistathan siis käyttämäsi kortin tapahtumat tai korttisaldon verkkopankistasi. Palautus ei välttämättä näy suoraan tilitapahtumissa ja voi joillain korteilla olla haastava aluksi löytää.

Latasitko Pivolla, mutta et saanut rahojasi? Osa Pivo-palautuksista epäonnistui Checkout Finlandin teknisestä häiriöstä johtuen, jonka vuoksi tällaiset rahat voit hakea takaisin sähköpostitse. Laitathan rannekkeen ja tilinumerosi osoitteeseen info@blockfest.fi, ja käsittelemme asian mahdollisimman pikaisesti.

Latasitko pankki- tai luottokortilla verkossa, mutta et millään löydä palautusta? Etsi latauksesi transaktio- tai viitenumero päivämäärineen (mielellään suora kuvakaappaus verkkopankista) ja ota yhteyttä suoraan Checkout Finlandiin:
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00 €/min+pvm)
Ma–su klo 6–23 (paitsi juhlapyhinä)

Jos olet hakenut palautusta palautuslomakkeella, voit odottaa sitä noin kahden viikon kuluessa lomakkeen täyttämisestä. Palautus ohjataan sille pankkitilille, jonka tiedot täytit lomakkeelle. Mikäli palautusta ei näy käsittelyajat huomoiden, laitathan sähköpostilla tilinumerosi ja päivän, koska lomake on täytetty ja tarkistamme palautuksen tilanteen.

JÄIKÖ VIELÄ KYSYTTÄVÄÄ TAI KAIPAATKO LISÄSELVENNYSTÄ JOHONKIN?

Ota sähköpostitse yhteyttä info@blockfest.fi ja anna seuraavat tiedot: